warranty & Complaints


Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om dit binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

KLACHTEN

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wijndruppels.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u uw klacht indienen via het platform van de Europese Unie.